1. Na jaki okres udzielana jest gwarancja?
Na wszystkie sprzedawane towary udzielana jest gwarancja na okres 12 lub 24 miesięcy. Szczegóły długości gwarancji widoczne są na karcie gwarancyjnej produktu.


2. Jak mogę złożyć reklamację?
Należy wypełnić formularz reklamacji i dołączyć go do przesyłki. Formularz do pobrania tutaj.


3. Gdzie mogę złożyć reklamację?
- osobiście, adres: ul. Strachowicka 13c, 54-512 Wrocław
- w formie elektronicznej na adres: serwis@cosnet.pl

4. Na jaki adres mam odesłać reklamowany towar?
Odsyłany towaru, wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu należy wysłać na adres:
Cosnet Sp. z o.o.
ul. Strachowicka 13c
54-512 Wrocław
tel.: tel. 71 712 03 03
tel. kom.: 502594492

UWAGA!

Fotele kosmetyczne należy zwrócić tylko i wyłącznie w oryginalnym opakowaniu! 

Pytania, wątpliwości i konsultacje w sprawach dotyczących montażu mebli i urządzeń obsługujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-16:00, tel. 502 594 492.

__________________________________________________________

Produkty oferowane przez Cosnet.pl są fabrycznie nowe.

Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski.  

UWAGA! Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt (kurier) protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.

Przed wysłaniem towaru na reklamację należy wcześniej skontaktować się ze sprzedającym (serwis@cosnet.pl lub 502 594 492)

Produkt należy wysłać wraz z protokołem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na podany przez sprzedawcę adres.

USZKODZONE PRZESYŁKI INPOST

Zgodnie z regulaminem InPost w przypadku zaobserwowania uszkodzenia zewnętrznego przesyłki należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który powinien wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy (§ 13 ust.5).

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij