...

Niezależnie czy to w gabinecie kosmetycznym, u fryzjera czy lekarza zdarza się mały poślizg i jesteśmy zmuszeni prosić klientkę/klienta o poczekanie na swój zabieg.
Oprócz zaproponowania czegoś do picia nie możemy zapomnieć o „świeżej” porcji prasy.
Zazwyczaj gabinety kosmetyczne oferują prasę kobiecą, ale jak się okazuje zainteresowania naszych klientów wybiegają często poza tą tematykę.

Sama będąc ostatnio w poczekalni gabinetu stomatologicznego sięgnęłam po tygodnik polityczny i zaczytałam się totalnie w ciekawych artykułach zapominając gdzie jestem i ile już czekam.

Jak więc dobrać prasę, żeby każdy znalazł coś dla siebie? prasa kobieca Poniżej trochę zestawów skomponowanych według tematyki:

 

Tygodniki oferujące porady w zakresie ubioru, kosmetyków, gotowania, np.

Poradnik Domowy 
Tina
Chwila dla Ciebie
Dobre Rady
Kobieta i życie

Miesięczniki o modzie, wywiady, felietony, kosmetyki, psychologia, np:

prasa dla kobiet

Pani
Elle
Glamour
Twój Styl
Zwierciadło
Bazaar

Miesięczniki o zdrowiu, fitness, dietach, np:

Shape
Vita
Be Activ

 

prasa o wnetrzach

Magazyny o gwiazdach, plotkach:

Gala
Viva
Grazia
Party

Magazyny wnętrzarskie:

Moje mieszkanie 
Cztery Kąty
Dobre Wnętrze

 

Kobieco-psychologiczne + felietony:

magazyny o gotowaniu

Charaktery
Wysokie Obcasy

Coraz popularniejsze jest gotowanie, ale w dobrym wydaniu, dlatego warto zainwestować w jedną lub dwie gazety poświęcone gotowaniu (bardzo piękne zdjęcia i mnóstwo inspiracji):

Good Food
Food&Friends
Moje gotowanie
Kukbuk

Jeśli mamy czasopisma poświęcone gotowaniu, to warto mieć na stole czyste karteczki i długopisy, aby klientki, które znalazły inspirację, mogły nawet przepisać sobie przepis !notatki

prasa polityczna

 

Tygodniki społeczno-polityczne:

Newsweek
Polityka
Do Rzeczy
Wprost

 

 Myślę, że warto zróżnicować ofertę prasy dlatego, że każdy z nas interesuje się czymś innym i tym samym każdy znajdzie dla siebie coś ciekawego.

Jeśli chcemy zainteresować nasze klientki tematyką pielęgnacji urody, to kupmy kilka książek na ten temat. Może się okazać, że właśnie poszukiwały informacji o makijażach czy kremach. I nie bójmy się, że tym samym odbieramy sobie samym klientele. Zabiegi u kosmetyczki to przede wszystkim Wasz profesjonalizm, aura i atmosfera a dla klienta chwila relaksu.książki kosmetyczne

Nie zapomnijmy o odpowiednim wyeksponowaniu kącika prasy w poczekalni :)stojaki na prasę

(zdjęcie: ramykultury.pl)